Spöken...

Jag tror ju på spöken...

Nu tror jag verkligen att det spökar här i vårt hus också. Varje morgon, när jag ligger och drar mig i sängen, så hör jag att någon går på vårt sovrumstak. Har hela tiden tänkt att det är nå fåglar, eller nåt. Men de senaste veckorna har jag verkligen smygit ut och kollat. Det är inget där!!

Då kom jag på att jag kanske skulle prata med spökena...

Ja, jag vet att jag är lite knäpp...

Men jag blev så trött på klampandet på taket, så jag skrek åt dem:
-Ge fan i att trava omkring på mitt tak! Det här är mitt hus nu!

Det blev knäpptyst hela den morgonen...

Nästa morgon var det likadant, och jag testade samma metod, men då blev det bara värre...

Nu vet jag inte hur jag ska göra, för att bli av med detta klampande...

Jag har verkligen uteslutit alla logiska förklaringar, så det måste vara nåt övernaturligt...
Jag är inte rädd, bara irriterad, för det är störande...

Ja, ja, jag är väl knäpp då. Hi hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0