Onyktert!!

Jamen va fan?!
När man är onykter, så kommer ju de bästa ideérna...eller?
Man tycker ju det själv i alla fall...
Varför är det aldrig nån som vill lyssna på mig då?
Jag har ju svar på allt och kan lösa världens alla problem...


Tänk om politikerna hade supit till rejält och bara brainstormat en hel kväll på fyllan. Sedan skulle de kolla in sig själva vilka ideér och lösningar de hade på allt i fyllan och villan. Jag tror fanimej det skulle komma nåt vettigt ur det, jag. :-)

Jag vet ju hur många bra ideér jag själv brukar komma på, när jag tagit några glas för mycket.
Enda problemet just då, är att ingen fattar hur jävla bra saker jag kommer med. Inte så lätt att göra sig förstådd, heller, när man slöddrar. :-/

Om min familj lyssnar på mig, och gör precis som jag säger, när jag är onykter, så kommer vår lilla värld att bli bättre iaf...

Eller??!

Inte fan vet jag... Det är ju aldrig nån som säger åt mig, att jag hade konstiga ideér dagen innan...

Älsklingen min är så van vid mina tokiga påhitt, och han vet att de går över, när jag nyktrat till... oftast i alla fall...
He he he... Men en del försöker jag verkligen genomföra också. Tur att min älskling är, som han är, och låter mig tro på mina knasiga och mindre knasiga ideér. För det mesta, så skrattar han och tycker att jag är helknäpp.
Men ibland inser han också att det ligger nåt i mina påhitt...

Jag har ju en affärsidé...

Den är helt oslagbar enligt mig, men jag har ju inte gjort nån undersökning om det finns nån marknad för det, men.... Ja, vi får se... Återkommer om det så småningom. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0