Min mamma...

Min mamma håller på att flytta, så jag var och hjälpte henne lite idag.
När hon rensade ur några skåp, upptäkte jag något till min förfäran...

Hon är likadan som min älskling!!!
Säkert 10 tomma kartonger. Varför?
Två kartonger till mobiltelefoner, några till trådlösa telefoner, mm.
Nu funderar jag:
Gör ALLA detta? Alltså sparar på emballage. Kanske bara är jag, som tycker att sådant ska slängas.

Ingen av dem har heller någon förklaring till varför.
Ja, ja. Här hemma kommer i alla fall INTE fler emballage att sparas.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det sparar jag med på.. har en hel garderob full:)

2010-10-25 @ 20:59:26
URL: http://evelajnoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0