Min älskling är en hamster...

När vi rensar våra förråd, så uppstår en hel del meningsskiljaktigheter...

Älsklingen är en hamster av värsta sorten. allt vi hittar säger han att det ka vara bra att ha...

Han sparar på t ex: påsar, papper, kuvert, jaaa typ, aaaaallt!!!!!!!!!!!!

Vi har 12 st förråd!!! Alla är fulla med skit! Blir tokig om han ska få behålla allt som han vill...
Jag kan ta ett helknäppt exempel...

Han sparar på alla kartonger till allt han någonsin köpt... Jag frågade honom om ett exempel. Så här lät det...

- Varför har du sparat kartongen till GPSen?
- Får jag se? Är det nåt kvar i kartongen?
- Ja, typ instruktionsboken...
- Jamen då kan du inte kasta kartongen.
- Varför inte då?
- Nämen då vet man ju inte vad instruktionsboken hör till...
- Men det står ju på framsidan. :-O

??
I rest my case...

Har jag rätt, eller har jag rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0