Mitt nya liv

Jahapp. I dag börjar jag med soppor och shaker... Inget annat på tre veckor.
Ja, det får väl gå. Måste ju göra nåt åt min kropp.
Gick med i Xtravaganza igår. Verkar som ett bra sätt för mig.
Tre veckor kommer att gå så fort.
Sedan ska jag lära mig vad jag får äta och sådär, för att fortsätta att gå ner i vikt och sedan behålla min idealvikt.
Just nu känns det som om det svåraste kommer att vara att få i mig tillräckligt med vatten...
I dag blev det en vaniljshake till frukost och Omega3tabletter.
Funderar på att ta en jordgubb till lunch och kycklingsoppa till middag.
Verkar ju inte helt fel.
Klart det kommer att gå bra.
Det är ju bara jag själv som kan göra detta.
Och bara jag själv, som kan förstöra detta.
Tänkte att jag skulle promenera lite idag också, men...
Tror inte det kommer att behövas nån promenad, när jag måste skotta en massa snö.
Den motionen borde väl räcka för en dag.
Ja ja, vi får väl se om jag tar en liten prommis i alla fall senare.

Återkommer i morgon om hur första dagen gått.

:-)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det fixar du mamma..!

2010-11-10 @ 13:13:33
URL: http://evelajnoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0