dag 4, 5

Hoppsan! Hade ju inte tid att blogga igår.
Dag 3 slutade jag tokhungrig. Vaknade dag 4 och inte speciellt hungrig.
På förmiddagen var jag och min son på Tempo i Matfors, för att handla.
När vi kom in där, så hade de just grillat!!
Åh, det finns inget godare än Doris grillade carré!
Det hade de dessutom extrapris på också!
Stod vid charken och funderade lite...
-Men om jag köper ett kycklinglår,då?
Det kan väl inte vara så farligt... Om jag ger hundarna skinnet...
Stod och funderade: -Ska jag, eller ska jag inte...
Åh, vad sugen jag var!

Gissa hur det slutade då.
Gick därifrån utan kycklinglår.
Åh, vad jag kände mig duktig!
Gick förbi korv, läsk, chips också.
Sugen som bara den.

Inser nog att det får bli gubben som handlar hädanefter...

Sedan hade jag massor av energi, helt plötsligt.
Vi åkte och hämtade soffor och garderob, mm hos mamma.
När vi kom hem monterade jag ihop garderoben, satte in sofforna, mm.
Jag glömde helt bort att äta middag!!
Jobbade och slet hela dagen.
Sedan kände jag att det var lördag, och jag hade verkligen gjort mig förtänt av ett glas vin...
Naturligtvis tog jag inget vin.
Fuskade med en clementin istället för middag :-/
Hoppas att inte det var så farligt.

I dag har jag fortfarande massa energi.
Sydde gardiner, städar och fixar med den nya inredningen...
Glömde frukosten.
Åt lunch vid tvåtiden. :-/
Inte ett dugg hungrig än, men dagen är ju inte slut än...
Tänk vad det kan ändras på bara några dagar...
Har ju varit kroniskt hungrig i tre dagar och sedan inte hungrig alls...

Frestelserna är många, men jag klarar dem.
Nu lagar Edvin pasta carbonara, så det luktar bacon i hela huset...

Måste nog gå och ta mig ett glas ramlösa...




Kommentarer
Postat av: Anonym

drick vatten, det är bättre och GRATIS :)

2010-11-14 @ 17:33:45
Postat av: Evelina

duktig du mamma:)

2010-11-14 @ 18:52:06
URL: http://evelajnoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

dricker massor med vatten. Men är tvungen att dricka ca 0,5 liter ramlösa också varje dag...

2010-11-15 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0