Dag 3

I dag känns det lite som det brukar kännas när jag slutar att röka...
Har lättare till tårar, lite rastlös, sugen på nåt heeela tiden.
Känner att det dröjer nog innan jag slutar med det igen.
Det är ju det enda jag får unna mig själv just nu.
;-)
Börjar faktiskt tycka att det är gott med ramlösa också, hi hi.
Det trodde jag aldrig.

Ska fan klara detta ändå, så det så!
I går kväll, var jag jättehungrig.
Älsklingen satt och smaskade i sig en korvmacka och en öl framför tvn.
Eddan åt skinka...
Åh, vad jag också ville ha...
-Men igen: Jag gjorde det inte! Hah!
Lagade blodpudding till familjen igår, så att inte jag skulle bli sugen.
Funderar på vilken äcklig mat de ska få idag då...
Drar ut på måltiderna mina, tills jag är riktigt hungrig, så kanske det blir lite lättare ikväll, om middagen blir sent...

Jobbigt ikväll, när jag inte får ta lite vin och kinapuffar framför tvn...
Vi får väl se hur det kommer att kännas...
Äh, desto godare kommer vinet att vara, när jag till slut får dricka det igen.
Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0