Dag 2

Jamen det här funkar ju.
Blev lite hungrig igår kväll, men gick och la mig istället.
Fick faktiskt i mig den dära ramlösan också.  Fastän jag inte gillar det...
I dag har jag varit till frissan och klippt mig.
När jag satt där, så var jag tokhungrig, men det gick över, så jag höll på att glömma bort lunchen.
Hjälpte mamma lite med att packa lite saker inför flytten, också var vi lite på stan.

Förut var svågern min här och hjälpte oss med vattenpumpen.
Jag bjöd honom på korvmackor och oboy.
Åh, vad jag ville stoppa en korvskiva i munnen, när jag skar upp den.
Men det gjorde jag inte. Gav till vovvarna istället. Kände mig såå duktig då. :-)
En frestelse som jag stod emot i alla fall.
Hoppas att jag kommer att klara alla frestelser, som kommer framöver också.
Jag ger mig fan på att jag ska fixa detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0