Välkommen till min nya blogg!

Jaha, nu ska "tanten" ha en blogg också...
Ja, jag har ju en jävla massa fritid nu, så det är lika bra att utforska nya världar.
Just nu vet jag inte vad detta ska innehålla, men det ger sig kanske, så småningom.
Måste bara kolla in hur detta fungerar. Sedan går det säkert inte att stoppa mig.
Jag har ju alltid tyckt att allt blir lättare, om man får "skriva av sig". Det antar jag att detta ska hjälpa mig med.
Jag har så många gånger, när jag varit ledsen, arg, besviken, lycklig mm.,skrivit på ett papper, eller en dagbok precis vad jag känt. Det är ett jävla bra sätt att få utlopp för känslorna. Även om man kastat papperet sedan, så känns det bättre. Det är konstigt, men sant. i alla fall för mig.
Nu ska jag se hur detta fungerar, så återkommer jag med nya inlägg framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0