Kollat lite nu.

Det här kommer ju att bli rätt kul. Kan nog spy ur mig e hel del galla här...
I mitt liv händer ju inte mycket, så det kan bli intressant att se om jag kommer att kunna hitta på saker att skriva om. Eller... Just nu händer det ju en del. Jag har ju blivit permitterad.
Blev rätt så "tagen på sängen" då.
Vad fan ska en tant på 40 göra nu?
Jag har ju bara jobbat med detta i sex år, fast tjänst.
Inte har väl jag kvar en massa intyg, och betyg.
Trodde att jag alltid skulle jobba med det här...
Hur gör man, när man söker jobb?
Vad har jag att komma med gentemot en 20-åring med utbildning?
Är det kört för mig nu?
Min chef och jag kommer inte direkt överens, så där kan man ju inte vänta sig en referens..
Vad ska jag göra nu?
Utbilda mig?
Nä... Vad ska jag bli då?
...Bitter...?
-Ja, kanske jag är det.
Men vafan?
Kan jag inte få vara det då?
Herregud!!!
Jag Blir fyrtio i Maj.
Har få kompisar.
Inget jobb.
Inga sparade pengar.
Vad har jag???
....
Egentligen, så har jag allt...
Jag har tre underbara barn...
Två goa vovvar,
Lägenhet,
bil,
husvagn,
skoter.
Framför allt, så har jag en underbar pojkvän, som jag älskar och som älskar mig tillbaka.
Kan man egentligen begära mer?
Är nog lite väl bitter idag... Mår kanske bättre imorgon....
Ska skriva in något tänkvärt, som jag har på kylskåpet, för att få mig på bättre humör.
Kolla på: Du tillhör de lyckligt lottade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0